Ini Dia Foto-Foto Tak Patut Mira Filzah Yang Membuat Heboh

Beritafresh.com - Artis kenamaan Mira Filzah tiba tiba menjadi perbincangan khalayak netizen di malaysia. Pasalnya artis cantik yang sering mengenakan tudung tersebut tiba tiba muncul dengan gambar tak senonoh. Mira Filzah dalam sebuah foto yang muncul di media sosial tengah asik menjilat jeli berbentuk kemaluan. Tak hairanlah foto tersebut terus menjadi viral dan menjadi perbincangan banyak orang. 

Tak sedikit yang geleng geleng kepala merasa tak percaya artis idolanya berkelakuan seperti itu kerana perangainya yang sopan dan santun. Banyak juga yang tidak percaya atas tindakan Mira Filzh tersebut kerana tak mungkin gadis bertudung seperti Mira akan melakukan hal yang akan menurunkan harkat dan martabatnya seperti itu.

Setelah ramai diberitakan, Mira Filzah akhirnya angkat bicara. Melalui akaun rasmi instagramnya, Mira Filzah mengeluarkan kenyataan berkaitan gambar foto tak senonoh yang memaparkan dirinya melakukan perkara tak patut. Mira Filzah mengatakan bahawa foto yang beredar luas secara viral itu merupakan Foto yang telah disunting oleh pihak yang tidak bertanggungjawab. 
Penjelasan Mira Filzah terkait Foto tak patutnya Yang Beredar
Tak hanya menyangkal, Mira juga menunjukkan Foto asal sebelum disunting, yang mana Mira sebenarnya memakan coklat bukan jeli berbentuk barang ajaib itu. Mira tak mengetahui siapa dalang dibaling penyuntingan foto dan orang yang menyebarkan gambar tersebut. Mira hanya mampu pasrah dan berharap semua orang faham bahawa semua itu hanya rekaan semata-mata, dan menyerahkan semuanya kepada Allah SWT.

Subscribe to receive free email updates: